دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر و رفتار مشتری در بانکداری جامع
بررسی عوامل موثر و رفتار مشتری در بانکداری جامع
امروزه افزایش سریع تحولات جهانی، گذر از جامعه سنتی به جامعه اطلاعاتی وتوجه به استراتژیهای جدید برای استفاده بهینه از فرصتها و ارزشهای جدید، نظامیبانکی را بیش از پیش ملزم به تحول نموده است. بدون شک مشتریان مهمترین دارایی هر سازمانی به شمار میروند. شرکتها برای رشد و بقاء در عرصه رقابت، باید برای مشتری مداری اهمیت ویژهای قائل شوند. در سالهای اخیر، گرایش به بانکداری جامع و توجه جداگانه و اختصاصی به هر یک از گروههای مشتری، یکی از استراتژیهای جدید در صنعت بانکداری محسوب میشود. در این الگوی جدید کسب و کار، اصل اساسی انطباق محصولات و پیشنهادات باک با نیازهای بازار هدف میباشد، برای این منظور شناسایی نیازها، خواستهها، مطلوبیتها و در نهایت ارزش مدنظر مشتریان ضروری است.